jobbjobbjobb

Är superduper trött idag och ska väl sova om nån timme tror jag.
Igår så var jag till Västerås två gånger! Först med mamma o pappa, sen så åkte jag dit igen med Ewe o Alice. Vi gick först runt i lite affärer sen så åt vi på max, var väldigt mumsigt.
Köpte ett grönt linne, tar bild på det imorgon.
Idag har jag bara jobbat, plus att jag har typ sovit 4 timmar två nätter i rad så känner mig ganska seg.
Ska jobba imorgon med och börjar tidigt, men slutar rätt tidigt också. Så det är ganska skönt, sen så ska jag på stan och göra massa saker som att typ gå till banken haha. Så lite vuxen är jag!
Denna vecka så ska Joakim komma, känner mig väldigt glad över det hela :D Om man bortser från att jag jobbar alla dagar förutom torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0