Tillbaka till Sverige

Är hemma i Sverige igen nu, vi kom hem igår, regnade när vi åkte och Sverige hade inte heller så fint väder, så det sög lite. Är i Uppsala nu, men kommer hem imorgon. Har så mycket att släpa med hem, massa flaskor och sånt :(
Måste komma ihåg att boka tågbiljett idag.
Nästa vecka så börjar jag jobba, känns skönt, samtidigt så är det lite jobbigt, men så är det väl alltid antar jag.
När jag kommer hem imorgon så lägger jag upp bilder, orkar inte göra det på min bärbara dator haha.
Ska till ica sen och köpa cola, borde inte, men kan inte låta bli :( Ska försöka sluta men det är så svårt. Ska försöka sluta med choklad och chips, köpte plommon igår istället för en chokladbit! En bra början! Dock så köpte jag en cola också, så är inte helt stolt över mig själv haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0