Bratislava

Är i bratislava nu och har varit det några dagar. Idag har det varit jättevarmt och vi har åkt till en sjö och badat och solat. Så för tillfället så är min rygg sönderbränd haha.
Annars så har vi mest gått runt i stan här och haft det mysigt. När vi kom hem från stranden idag så gick vi förbi en gubbe som hade ett helt söndertrasat öga, det stod ut och man kunde se in bakom typ, var jätteäckligt. Och han bara satte sig ner och väntade på bussen med en djup suck. Var typ som om det var väääärldens hemskaste ögoninfektion, eller vad det nu kan vara. Och han bara suckade..
Snart ska vi gå och köpa körsbär och sen äta en glass, ska bli gott.
Har hittat världens finaste rosa tyllkjol för typ 45 svenska kronor här. Lite stor, men det går o sy in. Kommer lägga upp bilder när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

Jag gillar inte att be om tjänster så när jag gör det - då är det något jag verkligen vill. SNÄLLA, ge en ärlig röst i Miss Universe Sweden och jag kan inte tacka dig nog..



Föll på mållinjen i Miss World Sweden.. Här kommer min andra chans, hjälp mig?!



http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/214/Emelie_Nielsen

2012-06-12 @ 12:00:25
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0