tur

Provade ett rosa läppstift igår, vet inte om jag ska gilla det eller inte. Är inte målat så jättenoga heller haha.
Men iallafall, idag fixade sig en sak som jag har oroat mig lite över och jag blev glad. Sen så gick jag in på Gina Tricots hemsida, och såg tshirten som jag så gärna ville ha men som tog slut innan jag hann beställa. Men iallafall, jag såg den, och den fanns i ett enda exemplar kvar i just den storleken jag ville ha, så jag snabbade mig och beställde den :D:D Ibland har man lite tur :D:D
Höhö, visar bild på den när den har kommit :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: tar väl ungefär 100-120 kanske, bjuder på frakten :) maila mig om du vill se mer bilder!

2011-09-06 @ 18:11:27
URL: http://powderpink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0