bättre förr

Jag kollade på gamla bilder och såg att mitt hår var så fint och långt förut, saknar det jättemycket :( Vill ha tillbaka mitt gamla långa hår, blir tveksam till mina färgplaner jag har till mitt hår och kanske ska försöka spara ut det till som jag hade för 1.5 år sedan istället. Visst, jag vet väl att man kan använda löshår, men det är inte samma sak. Får försöka käka massa b-vitamin och klippa mig med jämna mellanrum (inte när det är superslitet så jättemycket måste av, måste sluta med det!!) och vara allmänt snäll mot det, så kanske jag får såhär långt igen :(
Saknar mina kindpiercingar också, blir väldigt sugen på att göra om dem :( Men läkningen var hemsk gällande dem, så jag vet inte om jag orkar med det igen :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Veckans blogg är utsedd, klicka in och se om de va du som vann. om det va inte du så kommenrtera i inlägget att du vill vara med! ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vinnare-2.html#comment

2011-09-19 @ 19:39:34
URL: http://daghjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0