paranormal activity 3

Kollade på skräckfilm igår på bio. Alla skrek hahah, jag med för den delen, var många hoppa till saker i filmen, vi såg paranormal activity 3, den var rätt bra, men man förstod inte allting riktigt. Men alla jävla fjortisar som skulle prata igenom hela filmen var sjukt störande, kolla hemma isåfall. Shoppade litegrann också, kunde inte låta bli. Sen är jag så piercingsugen, vill att naveln ska läka så att jag kan göra något nytt men det tar sån tid :( Gör nog en conch först, vill fixa till septum, skära bort strängen under överläppen och under tungan, töja vänster örat, det är det jag prioriterar först iallafall, har typ tusen andra planer också.
Bilden är från förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0