galet trött

Är framme i Malmö, eller ja har vart det sen länge hehe. Men jag och min bror har gått i stan hela dagen. Var väldigt trevligt och shoppade en massa, uuuh, har lite ångest över shoppingen.. Men allt jag köpte var så fint :D Kan visa lite bilder senare, nu orkar jag helt enkelt inte.. Sov typ 2.5 timme igår natt, lyckades inte sova mer än typ en kvart på tåget.. Borde egentligen sova nu då jag ska upp rätt tidigt imorgon också. Åh, varför kan jag bara inte lära mig att sova ordentligt :(
Men imorgon då är det bröllop, har vetat sen ett tag att jag ska vara ett av vittnena till bröllopet och idag fick jag reda på att jag skulle hålla ringarna också.. Blev lite förvånad haha. Men det går nog super.
Dock så tycker jag att min klänning är liite för kort, men den får duga, har ingen annan bra klänning. Så den får duga, har ju självklart strumpbyxor under så det ser inte så farligt ut.
Meeen, går jag inte och lägger mig nu så kommer jag somna stående på bröllopet, så godnatt på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0