-

Den här veckan suger och är jobbig, men snart blir det bättre (om två dagar). Nu är jag supertrött och ska sova snart. Men jag måste upp bajstidigt och jobba sen måste jag på möte, kommer inte hinna sova innan, kommer dö, sen är resten av dagen full med annat grejs som ska göras. Haha, kanske inte låter så jättehemskt, men jag tycker det är så jobbigt och vara trött haha, och ville bara beklaga mig lite. Jaja, det ordnar sig. Men jag kan berätta en rolig sak, jag slog mitt rekord idag i luftgevär, två gånger till och med :D
Note to self: Köpa kakao och sprutgrädde!
Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

hej! Undrar om du skulle vilja klicka in på min blogg och säga vad du tycker, kika igenom arkiven och kategorierna! Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka? Vad skulle du vilja läsa mer om? Ha en bra dag!

2011-10-12 @ 15:04:23
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0