-

Haha, får bli att jag uppdaterar lite när jag känner för det, tills min inspiration är tillbaka.
Men men, min jul har varit trevlig! Älskar julmat! Eller ja, inte typisk julmat men den vi har hemma är super :D
Sen så har jag beställt lite saker.. Väntar på smink från elf, hoppas verkligen att det kommer fram innan nyår, annars blir jag lite ledsen. Beställde lite piercingsmycken igår, och lite kläder från H&M idag, bland annat en hjärtformad väska, så söt :D
Nästa vecka så börjar jag på en intensivkurs på mitt körkort. Kommer vara väldigt skönt när jag klarar det, så dem närmsta veckorna så kommer jag ha fullt upp!
Nu ska jag kolla lite serier, sen sova. Ska upp relativt tidigt imorgon och övningsköra lite med pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0