massa saker

Idag så klippte jag mitt hår själv, tröttnade att vänta på att någon annan skulle göra det och ville ha en förändring. Eller ja, jag gjorde inte sådär jättemycket, men jag klippte mer på min sidecut haha. Ska prova toppa mig själv imorgon.. Vi får väl se hur det går :D
Men imorgon så ska jag på ett tråkigt möte, fixa julklappar o sånt, det ska nog gå bra. Lägger nog upp bilder imorgon också.
Hmhm, vad annars då, jo jag är väldigt sugen på att töja min septum till 5 mm, men jag vet inte.. Eller ja, kommer vara tvungen och töja till 5 mm nångång då jag vill minska trycker lite för att sen gå ner till 4 mm igen. Men jag kanske vill stanna på 5.. Jag vet inte hur jag ska göra! Problemet är att jag inte gillar när det är större diameter än 10, och jag har bara hitta 12 mm som diameter på 5 mm smycken. Aja, kan ju alltid testa o se hur 5 mm känns. Sen så saknar jag min verticala labret och mina kindpiercingar :( Kan inte bara mina navelpiercingar läka så jag kan göra något nytt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0