lite allt möjligt

Bild från när jag var i Malmö i somras, när vi var i någon möbelaffär.
Men ja, jag försöker sysselsätta mig om dagarna, typ målar, pluggar, träna, jag ska försöka göra träningen något jag faktiskt fortsätter med. För jag känner mig mycket piggare efter att jag har tränat. Sen så vill min bror börja jogga med mig, han tyckte nämligen inte det var så hemskt idag. Så då kan man alltid peppa varandra. Jaja, vi får väl se hur det går, funkar ju att springa själv också så länge jag har musik, och slipper höra mina fotsteg.
Men iallafall, imorgon blir det att följa med några kompisar när dem ska träna på sitt band, eller ja.. band och band. Men det blir nog kul ändå.
Blev lite inspirerad att ha min USA sjal imorgon.. Hm..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej, tusen tack söta du! Ska försöka slänga upp lite fler bilder på dom någon dag här! Laserborttagningen verkar iallafall gå framåt, sakta men säkert så försvinner lite i taget och det tar väldigt lång tid innan man ser en markant skillnad, men nu börjar jag se mer mer och eftersom jag är inne på 4e gången, kommer slänga upp lite för och efter bilder snart...



2011-09-01 @ 11:37:00
URL: http://issies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0